
Na ringu napewno big break kit nie zaszkodzi

I bez kompresora nie jest rzadkościąMaRoS pisze:gdzie kilkukrotne hamowanie z 200 raczej nie będzie rzadkością, a wtedy hamulce już muszą być porządne.
Cała dyskusja wynika z faktu, że właśnie sobie nie radzą. Generalnie hamulce to chyba najsłabsza strona M3 i dotyczy to wszystkich wersji.kostek_ja pisze:I bez kompresora nie jest rzadkościąMaRoS pisze:gdzie kilkukrotne hamowanie z 200 raczej nie będzie rzadkością, a wtedy hamulce już muszą być porządne.. A seryjne hamulce (w każdym razie te z pakietu Competition) też sobie nieźle radzą
.
Nie wydaje mi się.. w M3 e36 3,2 w którymś tam roku hamulce okazały się lepsze niż w Porsche..Pablo pisze:
Cała dyskusja wynika z faktu, że właśnie sobie nie radzą. Generalnie hamulce to chyba najsłabsza strona M3 i dotyczy to wszystkich wersji.
Bombel w tym momencie właśnie jedzie do GB - po czwartą MMaRoS pisze: Bomblu - co z filmikami?
Napisy zawsze można zamalować, też o tym myślę.tom_kulturysci pisze:ja na wiosne zmienie hamulce na 15 calowe z osmiotloczkowymi zaciskami takie jak montowali w porsche cayenn turbo... i chyba kupie dedykowane wlasnie z napisem od porsche bo sa o wiele tansze niz z namipisem brambo, i tylko napis inny ale to ma hamowac a nie wygladac
Marcin_Os pisze:Bombel w tym momencie właśnie jedzie do GB - po czwartą MMaRoS pisze: Bomblu - co z filmikami?![]()
A jakie miała hamulce?? Bo jak ceramiczne to się nie dziwiebako_21 pisze:a co do porsche to chamulce m3 moga sie schowac mam okazje jezdzic teraz nowa 911 S i naprawde hamulce porsche sa o niebo lepsze od tych moich